Marketina eta Publizitatea

Marketin eta Publizitateko Goi Teknikaria

Lortu ezazu Marketin eta Publizitateko Goi Teknikari titulu ofiziala
Titulu ofiziala
Lortu ezazu Marketin eta Publizitateko Goi Teknikari titulu ofiziala
Bermaturiko praktikak
Lortu ezazu Marketin eta Publizitateko Goi Teknikari titulu ofiziala
Presentziala
Lortu ezazu Marketin eta Publizitateko Goi Teknikari titulu ofiziala
Proiektuen metodologia
Lortu ezazu Marketin eta Publizitateko Goi Teknikari titulu ofiziala
Orientazio integrala

Iraupena

2 urte / 2000 ordu

Ordutegiak

Astelehenetik ostiralera: 8:00 - 14:00

Hizkuntza-eredua

A Eredua

Zer egin hasteko?

Sarbide zuzena: Batxilergoa, LOGSE, UBI, 4. IEE, LH II edo LHko Gradu Ertaina gainditzea.
Proba bitartez: Goi graduko ziklorako sarbide-azterketa gainditzea.

Zer egiteko gai izango zara?

  • Modu kolaboratiboko eta integratuko proiektuetako lantaldeetan jardutea.
  • Marketin-proiektuen kudeaketarako sorkuntza, berrikuntza eta teknologia berrienak erabiltzea.
  • Ingelesezko ziurtagiri ofizialak lortzeko prestakuntza.
  • Marketin digitaleko arduradunei laguntzea.
  • 360ยบ-ko komunikazio-planetan parte-hartzea.
  • Software profesionalarekin komunikazio- eta publizitate-piezak diseinatzea.
  • Marketin-ekimenak planifikatu eta egitea.
  • Merkatu- eta neuromarketin-ikerketak egitea.
  • Marketineko Komunikazio Ekitaldiak antolatzea.

Ezagutu ezazu garapen profesionalera eta ikasleen garapen pertsonalera bideratzen dugun metodologia berritzailea

Gure metodologia

Ikasketa-plana

Proiektuak lantzearen bitartez, gure ikasleek ondoko modulu hauen inguruko ezagutza teknikoak eskuratzen dituzte:

Lehen ikasturtea

  • Enpresaren kudeaketa ekonomikoa eta finantzarioa
  • Marketin-politikak
  • Marketin digitala
  • Ingelesa Profesionala
  • Enplegagarritasunerako ibilbide pertsonala I
  • Produkzi-sektoreei aplikatutako digitalizazioa
  • Produkzio-sistemari aplikatutako iraunkortasuna

Bigarren ikasturtea

  • Komunikabideak eta komunikazio-euskarriak
  • Harreman publikoak eta marketin-ekitaldien antolamendua
  • Produktuak eta zerbitzuak merkaturatzea
  • Komunikazio-materiala diseinatzea eta lantzea
  • Merkataritza-ikerketako landa-lana
  • Bezeroarentzako, kontsumitzailearentzako eta erabiltzailearentzako arreta
  • Enplegagarritasunerako ibilbide pertsonala II
  • Marketineko eta publizitateko proiektu intermodularra

Praktikak eta Erasmus

Heziketa-zikloaren modulu profesional guztiak gainditu ondoren, bigarren ikasturtean enpresa-praktikak bermatzen dizkiegu gure ikasleei, eta praktika horiek egiteko aukeran izaten dituzte erreferentziazko enpresa nazionalak edo, Erasmus praktiken bitartez, merkatu europarreko enpresak.

ZTF Europan ERASMUS+ekin: Azken urteotan, 85 ikaslek egin dituzte praktikak Alemanian, Frantzian, Holandan, Italian, Polonian, Portugalen, Txekiar Errepublikan eta Erresuma Batuan.

Irtenbide profesionalak

  • Produktu-buruaren laguntzailea
  • Marketin Teknikaria
  • Publizitate Teknikaria
  • Harreman Publikoetako Teknikaria
  • Marketin- eta komunikazio-ekitaldien antolatzailea
  • Publizitate-enpresetako baliabide-laguntzailea
  • Komunikabideetako igorpenaren edo emanaldiaren kontrolatzailea
  • Merkatu-azterketetako eta iritzi publikoko teknikaria
  • Landa-lanetako teknikaria
  • Inkestatzaileen ikuskatzailea
  • Inkesta eta zentsuetako agentea
  • Merkatu-ikerketetarako datuen kodetzailea

Gure kolaboratzaile batzuk

Gure buletinean harpidetu

Datuak babesteko politika Datu-babesari buruzko oinarrizko informazioa